Termeni si conditii RingRing.ro

1. Informatii despre site

Platforma RingRing.ro este detinuta si operata de SC A&M TRANSLOGISTIC SRL, cu sediul social in Str. Oxigenului, Nr. 6, Cernica, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/1367/2007, Cod Fiscal Nr. RO21763544.

Numarul de inregistrare in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal detinut de ANSPDCP: 18824 din data: 21/09/2020

Ne puteti contacta pe e-mail la contact@ringring.ro sau folosind adresa sediului social.

2. Acceptarea conditiilor

Utilizarea Platformei RingRing.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea Dvs. a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos. In calitate de utilizator veti avea acces permanent la Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului, pentru a le putea consulta in orice moment. In situatia in care nu sunteti de acord cu aceste conditii, va solicitam sa nu utilizati site-ul nostru de internet.

RingRing.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, va solicitam sa urmariti in mod periodic eventualele modificari.

Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii din prezenta pagina va exprimati acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea A&M TRANSLOGISTIC SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale A&M TRANSLOGISTIC SRL. Va puteti dezabona oricand de la primirea acestor mailuri accesand linkul de dezabonare din partea contact@ringring.ro  cu subiectul DEZABONARE.

3. Drepturile de autor

Informatiile publicate pe RingRing.ro apartin Platformei RingRing.ro si prin urmare pot fi publicate, transmise, copiate doar cu acordul scris al reprezentantului legal al societatii A&M TRANSLOGISTIC SRL care administreaza platforma.

Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail contact@ringring.ro.

4. Incheierea contractului

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul RingRing.ro, Cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de A&M TRANSLOGISTIC SRL (telefon sau email).

Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.

Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati, in termen de 14 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.

Ofertele si preturile afisate pe platforma RingRing.ro sunt valabile maxim 24 de ore.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucratoare.
In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul ajunge in posesia noastra dar nu mai tarziu de 30 zile.

Produsele sunt disponibile in limita stocului.

In unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comanda speciala, adrese cu kilometri exteriori, electrocasnice mari), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.

5. Limitare raspundere RingRing.ro

Platforma RingRing.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitatea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea platformei RingRing.ro, in totalitate sau partial.

6. Anulare comanda

Platforma RingRing.ro prin administatorul SC A&M Translogistic SRL si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.

In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Platforma RingRing.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

SC A&M Translogistic SRL face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, SC A&M Translogistic SRL are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul RingRing.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

7. Garantii

Toate produsele sunt insotite de factura si daca este cazul, certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia este de doua tipuri:

a. obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)

si/sau

b. orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de Consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de Consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

8. Litigii

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si Consumator pe cale amiabila, in caz contrar, partile putandu-se adresa instantei de judecata competente de la sediul S.C. A&M Translogistic S.R.L.

9. Protectia datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, platforma RingRing.ro administrata de S.C. A&M Translogistic S.R.L., are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre Dvs.. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Daca unele din datele despre Dvs. sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment Responsabilul RingRing.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs. prin e-mail la adresa: contact@RingRing.ro

In masura in care considerati ca v-am incalcat drepturile, va puteti adresa ANSPDCP sau instantei. Numarul de inregistrare in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal detinut de ANSPDCP: 18824 din data: 21/09/2020

Puteti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

10. Acest site utilizeaza cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Puteti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

11. Modalitati de plata:

  • Numerar - Ramburs, la primirea coletului
  • Online - prin card bancar
  • Ordin de Plata - prin transfer bancar

12. Despre platile prin card

Sistemul de plata online este dezvoltat de catre NETOPIA Payments S.R.L. si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile online efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod).

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD .

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
  • Data expirararii cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul Dvs., in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele NETOPIA Payments S.R.L. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul Dvs..

13. Modalitati de livrare:

  • Curierat rapid in orice localitate din tara, fara taxe de kilometri suplimentari.

14. Termen de livrare:

Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen de comun accord cu Cumparatorul.

In functie de disponibilitate produsele pot fi:

  • In stoc - Avem mai mult de 3 bucati in stoc.
  • Stoc limitat - Avem mai putin de 3 bucati in stoc.
  • In stoc furnizor - Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru, dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrati o comanda pentru acest produs, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibiliatea produsului la furnizor si veti fi contactat in cel mai scurt timp.
  • In stoc partener - Produsul se afla in stocul partenerului Marketplace care vinde acest produs si nu in stocul RingRing.ro.
  • La comanda - Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrati o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "la comanda", unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si veti fi contactat pentru a vi se comunica termenul de livrare al produsului.
  • Precomanda - Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si nici in stocul furnizorului. Daca inregistrati o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "Precomanda", unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si veti fi contactat pentru a vi se comunica termenul estimate de livrare.
  • Stoc epuizat - Produsul nu mai este disponibil.
  • Momentan indisponibil - momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
  • Recomandat - reprezinta recomandarea noastra pentru produsele cu cel mai bun raport calitate pret din produsele comercializate de noi din aceasta categorie.
  • Promo - produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
  • Ultimele bucati - stoc de pana la maximum 10 produse.
  • Nou - produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile.

In cazul produselor achizitionate de la Comerciantii RingRing.ro se aplica urmatoarele reguli :

  • Comerciantii platformei RingRing.ro au obligatia de informare corecta si completa a Cumparatorilor cu privire la Produse si Comenzi si raspunde solicitarilor Cumparatorilor venite prin intermediul platformei RingRing.ro sau celor provenite direct de la Cumparatori la fiecare Comanda
  • Comerciantii platformei RingRing.ro emit documente fiscale relevante impuse (facture etc.) pentru toate Comenzile, pe care le comunica Cumparatorilor impreuna cu orice alte documente impuse de Reglementari sa insoteasca Produsele ce fac obiectul Comenzilor si livreaza Produsele aferente tuturor Comenzilor finalizate
  • Comerciantii platformei RingRing.ro se obliga sa comercializeze doar Produse care respecta Reglementarile aplicabile, precum si sa ofere informatii valide si actualizate cu privire la disponibilitatea stocului si locul de livrare, conditiile de livrare, taxele asociate, alte servicii si costul acestora
  • Comerciantii platformei RingRing.ro raspund de calitatea informatiilor prezentate si afisate pentru fiecare Produs in parte pe platforma RingRing.ro, in cazul aparitiei unor neconformitati intre Produsul fizic si informatiile prezentate si afisate, Comerciantii platformei RingRing.ro fiind singurii responsabili de respectivele diferente, asumandu-si responsabilitatea acoperirii integrale a prejudiciilor create Clientului, tertilor si SC A&M TRANSLOGISTIC SRL
  • Comerciantii platformei RingRing.ro raspund de orice atingere adusa drepturilor de autor pentru imaginile/cuvintele/logo-uri ce apar la produsele listate de acesta
  • Comerciantii platformei RingRing.ro ambaleaza corespunzator Produsele aferente Comenzilor, respectand cerintele curierului precum si sa le predea curierului in vederea livrarii catre Cumparatori
  • Comerciantii platformei RingRing.ro raspund fata de Cumparatori si fata de terti cu privire la calitatea si conformitatea Produselor, inclusiv in ceea ce priveste obligatia de garantie pentru Produsele livrate
  • Comerciantii platformei RingRing.ro garanteaza comercializarea si livrarea Produselor in conformitate cu toate Reglementarile aplicabile si in mod special cu prevederile legale referitoare la productia, circulatia si comercializarea produselor nealimentare si alimentare, inclusiv prevederile referitoare la protectia consumatorului

15. Retur produse

Pentru a returna produse va rugam sa urmati pasii de mai jos:

1. Trimiteti un email pe contact@ringring.ro cu subiectul RETUR, in care va rugam sa mentionati numarul de comanda si valoarea comenzii.

2. Veti fi contactat in maxim 3 zile lucratoare de unul din colegii nostri si dupa confirmarea ca indepliniti conditiile de retur, veti fi indrumat cu privire la firma de curierat si adresa la care sa trimiteti produsele.

3. Coletele asupra carora nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Termeni si conditii de retur:

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii RingRing.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. RingRing.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care RingRing.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
  2. Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  3. Extensii de garantii etc.
  4. CD-uri desigilate
  5. Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
  6. Casti intraauriculare
  7. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
  8. Asigurarile auto
  9. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
  10. Cartile care prezinta urme de utilizare
  11. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate

important!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier, in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor, print transmiterea unui email pe contact@ringring.ro cu subiectul MODIFICARE DATE DE FACTURARE. Termenul de solutionare este de pana la 30 de zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

16. Service & Garantii

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre Comerciantii platformei RingRing.ro, veti primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre Comerciantii platformei RingRing.ro sau de catre producatorul produsului.

Daca certificatul este emis de catre Comerciantii platformei RingRing.ro si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia va este asigurata direct de catre acesta.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duceti produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Daca nu ati primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit va rugam sa ne anuntati in cel mult 72 ore de la primirea produsului, pe adresa de email contact@ringring.ro cu subiectul CERTIFICAT DE GARANTIE.

17. Reclamatii

Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) va rugam sa trimitei un email la adresa contact@ringring.ro cu subiectul RECLAMATIE. Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore lucratoare. Sesizarile se pot depune DOAR PE EMAIL.